כתיבת תוכן
כתיבת תוכן – השוני בין תכנים לאתרים לעומת תכנים לעיתונות.
כתיבת תוכן מאגדת למעשה מכלול רב של אינפורמציה הן דרך אמצעי התקשורת הדיגיטאליים, והן דרך אמצעי התקשורת הכתובה. עם התפתחות רשת האינטרנט וריבוי האתרים אשר מתווספים בתדירות גבוהה, השתרשו להם אנשי מקצוע נלווים המעניקים אפשרויות שונות בתחום כותב תוכן. מי שעוסק בגזרה זו כמו כותבי המאמרים מודעים לעבודה שזוהי מלאכה אינה פשוטה שלא תמיד מקבלת את הערכה הנכונה ואף דורשת מיומנות רבה. קיים הבדל משמעותי לא קטן בין ידיעה עיתונאית לבין פרסום כתיבת תוכן באתר מסוים. על מנת לקלוע ללבם של הגולשים ולגרום להם לרכוש מוצר מסוים נדרשים לנקוט באמצעי שכנוע מיוחדים, לצד יצירתיות שתעניק משיכה והבעת עניין באובייקט המדובר. להבדיל מידיעה עיתונאית כאן אין זמן לתאר סיפור שלם שהתרחש בצורה מקיפה, בשל כך יש לכתוב מילים מדויקות שישרתו את המטרה באופן מקצועי.
כתיבת תוכן – חשיבות צורת הכתיבה.
כאשר מדובר בכתיבת תוכן לאתרים רצף הוא אינו אלמנט שעושה חסד עם הקוראים. אדם ממוצע ברוב המקרים לא אוהב לראות אל נגד עיניו כמות מילים רבה כל כך ללא חלוקה ראויה, הגולש הישראלי אינו ניחן בסבלנות רבה כך שיש להעביר לו את המסר על ידי דרכים שייגרמו לסקרנות ופריסה נכונה של המידע. כותבי מאמרים מקצועיים יודעים כיצד לערוך ולעצב את המסר, כך שלא יאבד מעניינו ומטרתו, ובד בבד יותיר את הגולשים זמן רב יותר באתר. כל מידע אשר מוצג לעיניו של הקורא צריך להיות רלוונטי ודגש על מקורי, אין לעשות שימוש בהעתקה, ובניסוח כמעט זהה לחלוטין. לסיכומו של עניין שירותי תוכן חשובה לכל הדעות ותופסת מקום מרכזי בעיתון או באתר, לפי כך על מנת לשמור על רמה גבוהה, שפה רהוטה וניסוח שיווקי או אינפורמטיבי יוצא מן הכלל עדיף לפנות לשירותיהם של כותבי מאמרים מנוסים ומשופשפים בעסק.
אור קידום אתרים